CANTAR PRESTA MUNCHO

Esti añu la reciella de 4º matriculao en Llingua Asturiana del C.P Severo Ochoa, ficimos un coru pa participar na“12 Edición de CANTAR PRESTA MUNCHO”, actividá organizada pola Oficina de Normalización Llingüística de Xixón y dirixía pol músicu Nacho Fonseca.

Depués de díes y díes d’ensayu nes clases de Llingua Asturiana, Música (gracies Arancha) y dalgún cachín de recréu, tocó’l turnu de poner en práutica lo bien que lo facemos y llegaron les nueses actuaciones estelares compartiendo escenariu con otros colexos de Xixón.

Primero nel Centru Municipal Integráu Xixón-Sur el día 26 de mayu, y la gran actuación el día 1 de xunu nel Teatru Xovellanos de Xixón (como les grandes estrelles que somos).

Una actuación que ye’lresultáu de too un cursu de trabayu, illusión y esfuerciu…

Equí tenéis l’actuación de los y les artistes.

¡Gracies a toles persones que lo ficisteis posible!


 

EN 6º TENEMOS "PENPALS" GRACIAS AL PROYECTO eTwinning 

El alumnado de 6º de nuestro colegio participa en un Proyecto E-twinning en el área de inglés. 28 alumnos/as mantienen correspondencia con alumnado de Ravensburg (Alemania).
 
Este tipo de proyectos permiten al alumnado conocer otras culturas y comunicarse con niños y niñas de la Unión Europea que permite potenciar la expresión escrita en la primera lengua extranjera. Esto es conocido como PENPALS.
 
         

¡COMIENZA LA SIEMBRA!

Nuestros peques están la mar de contentos viendo cómo salen las primeras florecillas del año. Aprovechamos para sembrar un montón de hortalizas distintas. Solo hay que ver las caras de alegría que tienen.

EL ANTROXU DEL SEVERO

           MERCADILLO SOLIDARIO 2024

Este curso, el dinero recaudado se donará a la Cruz Roja para ayudar a los afectados por la DANA. ¡Muchas gracias por vuestra colaboración, sin vosotros/as esto no sería posible!

 CONCURSO DE POESÍA ANTONIO MACHADO

Col motivu de la participación del alumnáu de 6º de primaria del nuesu colexu, nel XLIII Premiu de Poesía organizáu pol C.P Antonio Machado de Xixón, la nuesa alumna Paula García Cienfuegos algamó un premiu col so poema tituláu “Valdés, llugar ensin igual” escritu en LLingua Asturiana.

L’actu de recoyía del mesmu, tuvo llugar el día 16 de mayu nel salón d’actos del CMI Xixón Sur, onde cuntamos cola presencia de la escritora Mónica Rodríguez Suárez con más de 70 llibros espublizaos y ganadora de bayura de premios de lo más prestixoso.

Esti premiu recibiolu de manes de la Conceyala d’Educación y Cultura del Ayuntamientu de Xixón  Montserrat López Moro.

DÍA DE LAS MUJERES

HALLOWEEN 2024

Hemos tenido un halloween terrorífico este curso, con criaturas de todos los tipos y tamaños. Un año más, nos lo hemos pasado como enanos en el cole.

 

CAMPEONES EN EL CONCURSO DE BELENES 2024

La gran colaboración de las familias del colegio ha tenido su recompensa y este año quedamos CAMPEONES del concurso de Belenes de Gijón. ¡Muchas gracias a todas la familias que participasteis!

Como novedad, este curso nos llegó la propuesta de participar en otro concurso, esta vez Nacional. Nos animamos y mandamos toda la información. Aunque no ganamos, quedamos entre los cinco finalistas y ¡No está nada mal! 😉