Week Camp´19

Las activididades correspondientes a la edición de este curso de nuestra Week Camp se realiza los días  6, 7  y 8 de mayo con participantes de nuestro alumnado bilingüe de 1º ESO.  Durante estos días de convivencia en esta actividad de inmersión lingüística realizaron todo tipo de actividades: juegos, canciones, excursiones, deportes de aventura...en un entorno natural privilegiado. Costó un poco conseguir las codiciadas "beans" con las que comprar canciones en la disco, pero resultó muy divertido también. Ha sido una oportunidad estupenda para conocerse mejor y aprender de manera divertida.

 

« Atrás

L´Oriente d´Asturies

L´Oriente d´Asturies

El 31 de mayu  l’ alumnáu de Llingua Asturiana viaxamos a los conceyos de Llanes y Ribadeva. La primera visita que ficimos fue al Muséu Etnográficu de Porrúa onde deprendimos abondes coses como la elaboración del quesu y la mantega,la fabricación manual de teyes y ladrillos y la confección de testiles

Dempués colamos pa Colombres pa saber un plizcu más sobre la emigración asturiana a América a finales del sieglu XIX y entamos del sieglu XX..Através de les esposiciones podemos ver les salides de los emigrantes,los barcos y los puertos de destinos,los centros sociales de la emigración española,la añoranza de la tierra y equipaxes.

 L’Archivu d’Indianos asítiase na finca Quinta Guadalupe y ye ún de los meyores exemplos d’arquitectura indiana n’Asturies .Rodea d’enormes magnolios,tilos,palmeres,fresnos y cipreses,amás d’otres mases arbórees.Nesti entornu tan relaxante ficimos la xinta.Tras un pequeñu paséu per Colombres,pueblu exemplar 2015,emprendimos el viaxe de vuelta a Uviéu.

 ¡PASÁMOSLO PERBIÉN!!!