« Atrás

Campaña matriculación en Llingua Asturiana

17/06/20

Campaña en favor de la matriculación de les asignatures de Llingua Asturiana y de Gallego-Asturianu pal cursu 2020-21


Estimáu equipu directivu:

Queremos presenta-y la campaña #Apúntate en favor de la matriculación de les asignatures de Llingua Asturiana y de Gallego-Asturianu pal cursu 2020-21. L’estáu d’alarma pola mor de la pandemia fixo que se retrasare la puesta en marcha tanto del procesu de matrícula nos centros como d’esta campaña, que va consistir na realización de carteles impresos y dixitales, amás de na emisión de cuñes publicitaries na RPA y d’un spot na TPA; too ello acompañao d’una difusión amplia en redes sociales, queriendo llegar de manera eficaz al alumnáu.

 

Rogámos-y que difunda estos materiales nel so centru, que ponga los carteles en sitiu visible y qu’anime a tol alumnáu a matriculase n’asturianu (o en gallego-asturianu, nel so ámbitu). Queremos facer llegar a tola sociedá, y sobre manera a les persones implicaes na enseñanza, el compromisu d’esti Gobiernu pa cola llingua asturiana y pa col gallego-asturianu.

 

Estímo-y la so collaboración y aprovecho pa unviar un saludu a tola comunidá educativa del so centru.

  

Carmen Suárez
Conseyera d’Educación

 

Berta Piñán
Conseyera de Cultura, Política Llingüística y Turismu

 

Estimao equipo directivo:

 

Queremos presentarye a campaña #Apúntate en favor da matriculación das asignaturas de Llingua Asturiana y de Gallego-Asturiano pral curso 2020-21. El estao d’alarma por causa da pandemia fexo que se demorara a posta en marcha tanto del proceso de matrícula nos centros como d’esta campaña, que vai consistir na realización de carteles impresos y dixitales, ademáis de na emisión de cuñas publicitarias na RPA y d’un spot na TPA; todo esto acompañao d’úa difusión amplia en redes sociales, querendo chegar de xeito eficaz al alumnao.

 

Rogámosye que difunda estos materiales nel sou centro, que poña os carteles en sito visible y qu’anime a todo el alumnao a matricularse en asturiano (ou en gallego-asturiano, nel sou ámbito). Queremos ferye chegar a toda a sociedá, y en especial ás personas implicadas nel enseño, el compromiso d’este Goberno cua llingua asturiana y col gallego-asturiano.

 

Estímoye a súa colaboración y aproveto pra mandar un saludo a toda a comunidá educativa del sou centro.


 

Carmen Suárez

Conseyeira d'Educación

 

Berta Piñán

Conseyeira de Cultura, Política Llingüística y Turismo

 

Estimado equipo directivo:

 

Queremos presentarle la campaña #Apúntate en favor de la matriculación de las asignaturas de Lengua Asturiana y de Gallego-Asturiano para el curso 2020-21. El estado de alarma por motivo de la pandemia hizo que se retrasase la puesta en marcha tanto del proceso de matrícula en los centros como de esta campaña, que va a consistir en la realización de carteles impresos y digitales, así como en la emisión de cuñas publicitarias en la RPA y de un spot en la TPA; todo ello acompañado de amplia difusión en redes sociales, queriendo llegar de manera eficaz al alumnado.

 

Le rogamos que difunda estos materiales en su centro, que coloque los carteles en sitio visible y que anime a todo el alumnado a matricularse en asturiano (o en gallego-asturiano, en su ámbito). Queremos hacer llegar a toda la sociedad, y en especial a las personas implicadas en la enseñanza, el compromiso de este Gobierno hacia la lengua asturiana y hacia el gallego-asturiano.

 

Agradezco su colaboración y aprovecho para enviar un saludo a toda la comunidad educativa de su centro.

 

Carmen Suárez
Consejera de Educación

 

Berta Piñán
Consejera de Cultura, Política Llingüística y Turismo